Wyszukiwanie zaawansowane

Regulamin

Regulamin sklepu internetowego Sprzet-Dyskotekowy.pl

I. ZASADY OGÓLNE

    1. Operatorem sklepów internetowych Muzyczny.pro oraz Sprzet-Dyskotekowy.pl (zwanych dalej w niniejszym regulaminie 'sklepem') jest firma M99 Sp. z o.o. Sp. k. z siedzibą w Warszawie, ul. Pryzmaty 30, NIP: 5223053881, REGON: 363717171, a działająca pod adresem ul. Pryzmaty 30, 02-226 Warszawa, zwana dalej w skrócie 'M99'. Organem rejestrującym jest sąd rejonowy dla M. St. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy.
      M99 prowadzi sprzedaż towarów na podstawie zamówień składanych bezpośrednio na stronie internetowej Muzyczny.pro i Sprzet-Dyskotekowy.pl oraz pośrednio w inny sposób (w tym za pośrednictwem serwisu aukcyjnego Allegro.pl i porównywarek cenowych). Zamówienia przyjmowane są również telefonicznie oraz w sklepie stacjonarnym M99 - w godzinach pracy firmy. Zamówienia obsługiwane są przez jeden system transakcyjny, obsługiwany od strony technicznej przez firmę IAI S.A.

    2. Realizacja zamówienia rozpoczyna się w przypadku:
      - zamówień płatnych przelewem lub inną formą przedpłaty – w chwili wpływu należności na rachunek bankowy;
      zamówień płatnych szybką płatnością on-line – w chwili otrzymania od operatora systemu potwierdzenia zrealizowania transakcji.
      M99 zastrzega sobie prawo nie realizowania zamówień na podstawie dokumentu potwierdzenia przelewu w momencie gdy środki nie wpłynęły jeszcze na konto bankowe firmy.

    3. Numer rachunku bankowego firmy M99 znajduje się na stronie internetowej sklepu w dziale KONTAKT. Po złożeniu zamówienia Kupujący otrzymuje go także w liście elektronicznym - potwierdzającym złożenie zamówienia.

    4. Do każdego zakupu M99 wystawia dowód sprzedaży w postaci paragonu fiskalnego lub faktury VAT. Domyślnym potwierdzeniem zakupu jest paragon fiskalny. Faktury VAT wystawiane są na życzenie nabywcy po otrzymaniu od niego niezbędnych do wystawienia faktury danych. W przypadku stwierdzenia przez Kupującego braku dokumentu sprzedaży w przesyłce z towarem, należy niezwłocznie zgłosić ten fakt obsłudze sklepu - poprzez e-mail lub telefonicznie - w celu uzyskania kopii/duplikatu ww. dokumentu, stanowiącego jednocześnie dowód zawarcia umowy sprzedaży.

    5. Wszystkie podane w sklepie ceny - jeśli nie zaznaczono inaczej - wyrażone są w złotych polskich i są cenami brutto (zawierają podatek VAT).

    6. Umowa sprzedaży zawierana jest między Kupującym a firmą M99, występującą w roli Sprzedawcy.

    7. Za moment zawarcia umowy kupna-sprzedaży w sklepie przyjmuje się moment potwierdzenia przez obsługę sklepu poprawności zamówienia i przyjęcie go do realizacji. Poprzez poprawność zamówienia należy rozumieć jego kompletność, dostępność produktów w zamówieniu, ceny produktów, poprawnie naliczone przez system elektroniczny koszty wysyłki/dostawy oraz poprawne dane adresowe podmiotu składającego zamówienie.

    8. Dane osobowe przekazywane przez klientów sklepu są przetwarzane przez M99 Sp. z o.o. Sp. k. z siedzibą w Warszawie przy ul. Pryzmaty 30. Szczegółowe postanowienia dotyczące ochrony danych osobowych klientów znajdują się w polityce prywatności.

    9. Składając zamówienie Kupujący akceptuje niniejszy regulamin.

    10. Wszystkie kwestie niezawarte w regulaminie są regulowane przez obowiązujące w Polsce przepisy prawa.

II. GWARANCJE

Sprzedawane w sklepie towary - jeśli nie napisano inaczej - są fabrycznie nowe i oryginalnie zapakowane. M99 Sp. z o.o. Sp.k udziela wydłużonej 36-miesięcznej gwarancji na towary zakupione w sklepie w okresie od dnia 01.10.2014 r. do dnia 01.04.2016 r. (od ówczesnego właściciela sklepu - firmy TTS Piotr Wesołowski [NIP: 1181590683]) oraz gwarancji na towary zakupione po dniu 01.04.2016 r. bezpośrednio od M99 Sp. z o.o. Sp.k. (jako następcy prawnego firmy TTS Piotr Wesołowski). 36-miesięczna gwarancja obejmuje wszystkie sprzedawane produkty z wyłączeniem produktów eksploatacyjnych, takich jak żarówki, świetlówki, płyny eksploatacyjne do wytwornic oraz sprzętu sprzedawanego jako poekspozycyjny lub używany. Udzielana przez M99 (jako gwaranta) gwarancja nie wyklucza możliwości dochodzenia przez Kupującego roszczeń z tytułu niezgodności rzeczy z umową (rękojmi), regulowanej przez odpowiednie przepisy Kodeksu cywilnego. Na niektóre produkty Klienci otrzymują również osobną gwarancję producenta lub dystrybutora, której zasady regulowane są w Karcie Gwarancyjnej danego produktu. Rodzaj i długość gwarancji może się różnić w zależności od producenta i rodzaju produktu. Kupujący może każdorazowo - przed i po zakupie - zażądać informacji nt. konkretnego typu gwarancji producenta/dystrybutora dotyczącej danego produktu. Kupujący nie jest w żaden sposób ograniczony przez firmę M99 w kwestii decyzji czy i z której formy gwarancji/rękojmi będzie korzystać przy ew. dochodzeniu swoich roszczeń.

III. ZWROTY

  1. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta kupujący zachowuje prawo do zwrotu towaru w przeciągu 14 dni od daty jego otrzymania. W świetle ustawy konsumentem jest osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. Dokonując zakupu na fakturę VAT, Kupujący wprowadza domniemanie, że zakup związany jest bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową i nie korzysta z uprawnień przysługujących konsumentowi

  2. Firma M99 wydłuża możliwość zwrotu w ten sposób, iż Kupujący ma możliwość jego dokonania - bez podania przyczyny - w przeciągu 30 dni od daty otrzymania towaru. Warunki zwrotu w przeciągu 14 dni od dnia otrzymania sprzętu regulowane są przez odpowiednie przepisy prawa. Uprawnienie do dokonania zwrotu towaru po upływie 14. dnia od daty otrzymania towaru nie obejmuje materiałów eksploatacyjnych związanych z zakupionym towarem, które ulegają zużyciu, takich jak np. żarówki, świetlówki czy płyny eksploatacyjne do wytwornic.

  3. W przypadku gdyby Kupujący chciał zwrócić towar po upływie ustawowego terminu, jednakże przed upływem regulaminowego okresu 30 dni, zwrot musi zostać dokonany zgodnie z zasadami ustalonymi przez firmę M99, które są następujące:
    - Towar jest pełnowartościowy, nie ma wad i jest zgodny z umową;
    - Towar musi posiadać wszystkie elementy i akcesoria, które zostały wraz z nim wydane Kupującemu, również te oznaczone jaki 'gratisowe';
    - Zakup został dokonany przez Konsumenta i nie był związany z prowadzoną przez Kupującego działalnością gospodarczą.

    Zwracany towar musi zostać dostarczony do sklepu stacjonarnego M99 lub nadany za pośrednictwem firmy pocztowej lub kurierskiej najpóźniej 30. dnia od momentu otrzymania go przez Kupującego.

  4. W sytuacji, gdy Kupujący dokonuje zwrotu bez podania przyczyny, koszty związane ze zwrotem produktu (odpowiednie zabezpieczenie, przesyłka lub dostarczenie go w inny sposób do sklepu stacjonarnegosprzedającego) ponosi Kupujący. Firma M99 zwraca całość wpłaconej przez Kupującego za zwracany towar kwoty, z zastrzeżeniem możliwości obniżenia wartości zwrotu w sytuacji, w której zwracany towar nie spełnia wymogów zwrotu - zgodnie z obowiązującą Ustawą z dn. 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

    W celu ułatwienia ułatwienia odstąpienia od umowy i dokonania zwrotu, przygotowaliśmy dla naszych Klientów Formularz Zwrotu - można go pobrać TUTAJ.

DODATKOWA INSTRUKCJA UŁATWIAJĄCA DOKONANIE ZWROTU:

Konsument proszony jest by do odsyłanego towaru dołączył dowód sprzedaży oraz pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy (formularz do pobrania TUTAJ). Zwrotu towaru można także dokonać osobiście w sklepie stacjonarnym M99, przynosząc zwracany towar oraz dowód zakupu osobiście. W przypadku zwrotu towaru drogą wysyłkową, Konsument proszony jest o staranne zapakowanie towaru i dopełnienie wszelkich formalności związanych z zabezpieczeniem i ew. ubezpieczeniem przesyłki. Firma M99 zobowiązuje się przelać środki za towar na wskazane przez Konsumenta konto bankowe w możliwie krótkim czasie po otrzymaniu i dokonaniu sprawdzenia towaru. W sytuacji gdy odsyłany towar nie spełnia wymogów zwrotu (np. jest uszkodzony, nosi ślady używania, jest niekompletny), firma M99 podejmie decyzję co do dalszych działań zgodnie z obowiązującym prawem, a o swojej decyzji niezwłocznie zawiadomi Kupującego. W sytuacji gdyby Konsument nie był w stanie przedstawić dowodu zakupu towaru (np. z powodu zgubienia), może zostać poproszony o udokumentowanie w inny sposób faktu zakupu (e-mail, potwierdzenie przelewu, etc.).

IV. WYSYŁKA TOWARU I FORMY PŁATNOŚCI

  1. Zamówiony towar dostarczany jest za pomocą firmy kurierskiej, za pośrednictwem Poczty Polskiej (przesyłki rejestrowane), poprzez Paczkomaty (firma InPost) lub własnym transportem. Kupujący każdorazowo może wybrać formę dostawy dla swojego zamówienia. W sytuacji gdyby dana forma dostawy była dla danego zamówienia niedostępna, Kupujący zostanie o tym niezwłocznie poinformowany. Firma M99 umożliwia odbiór osobisty zamówienia wsklepie stacjonarnym w Warszawie - po potwierdzeniu przez obsługę jego kompletności i dostępności magazynowej. Kupujący wybiera sposób dostawy i pokrywa jej koszt, chyba, że strony umówią się inaczej.

  2. Czas dostarczenia przesyłki do Kupującego widoczny na stronie sklepu podany został orientacyjnie. W niektórych okresach (np. przed Świętami Bożego Narodzenia) ze względu na ogromny przyrost liczby wysyłanych przesyłek, czas dostarczenia może się wydłużyć. Maksymalny czas realizacji dostawy przez Pocztę Polską oraz firmy kurierskie regulowany jest przez regulaminy tych firm.

  3. Przesyłki kurierskie są ubezpieczone na wypadek ew. uszkodzenia lub zaginięcia. Kupujący proszony jest o sprawdzenie zgodności zawartości z zamówieniem możliwie szybko. Wszelkie niezgodności towaru z umową bądź zgłoszenia dotyczące niekompletności towaru Kupujący powinien zgłosić sklepowi natychmiast po ich zauważeniu. Kupujący ma możliwość i powinien sprawdzić zewnętrzny stan paczki (dotyczy przesyłki kurierskiej) w obecności kuriera pod kątem ew. uszkodzeń w transporcie. W przypadku uszkodzenia przesyłki należy je zgłosić kurierowi dostarczającego przesyłkę i zażądać od niego wystawienia tzw. protokołu szkody, dokumentującego faktyczny stan doręczonej przesyłki. Poprawnie i rzetelnie spisany protokół szkody jest podstawą do reklamacji przez firmę M99 uszkodzenia towaru w transporcie względem firmy kurierskiej. Oryginał dokumentu (protokół szkody) prosimy wysłać skanem (e-mail) lub listownie na adres firmy M99, uprzednio zrobiwszy sobie kserokopię. Maksymalny czas rozpatrzenia reklamacji jest określony przez regulamin firmy kurierskiej. Przy pozytywnie rozpatrzonej reklamacji dot. uszkodzenia w transporcie i braku identycznego towaru na wymianę, M99 zastrzega sobie prawo do zwrotu pieniędzy za zakupiony towar. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji, nowy produkt zostanie wysłany na adres Kupującego. Na życzenie Kupującego firma M99 może zrzec się na jego rzecz prawa do dochodzenia roszczeń od firmy kurierskiej. W takiej sytuacji rozstrzygnięcie dotyczące rozpatrzenia reklamacji przebiega na linii Kupujący Firma Kurierska bez udziału firmy M99. W przypadku ewidentnego uszkodzenia przesyłki w transporcie Kupujący ma prawo i możliwość odmówić jej przyjęcia. Taką sytuację należy natychmiast zgłosić firmie M99, która dokona wszelkich formalności związanych ze zwrotem przesyłki do Nadawcy i niezwłocznie nada nową przesyłkę do Kupującego.

  4. Dostawa towaru odbywa się w sposób wybrany przez Kupującego i określony w zamówieniu (dostawa lub odbiór osobisty). Ceny różnych opcji dostawy (przesyłka kurierska / pocztowa / kurierska pobraniowa / pocztowa pobraniowa) podane są przy wyborze sposobu dostawy, jak również wskazane zostaną w e-mailu potwierdzającym zamówienie. Odbiór osobisty jest zawsze darmowy.

  5. Koszty wysyłki naliczane są automatycznie przez system transakcyjny. W przypadku gdyby w wyniku błędu systemu lub błędu ludzkiego koszty wysyłki naliczone zostały niewłaściwie, M99 zastrzega sobie prawo do poinformowania Kupującego o prawidłowych kosztach wysyłki. Kupujący ma pełne prawo do nie zaakceptowania nowych kosztów wysyłki i rezygnacji z zamówienia bez konsekwencji.

  6. Termin realizacji (wysyłki) zamówienia podany jest przy każdym produkcie na stronie sklepu. W przypadku zamówień zawierających różne produkty, czas realizacji co do zasady będzie wynosił tyle, ile najdłuższy czas realizacji spośród produktów. Czas realizacji zamówień względem dostępności produktów w magazynie firmy M99 przedstawia się następująco:
    - towar dostępny w magazynie M99 – 1-3 dni robocze od momentu wpłaty należności na rachunek bankowy lub potwierdzenia wysyłki za pobraniem,
    - towar niedostępny w magazynie sklepowym – 1-10 dni roboczych od momentu wpłaty należności na rachunek bankowy lub potwierdzenia wysyłki za pobraniem.
    W uzasadnionych przypadkach czas ten może się wydłużyć - w takiej sytuacji Kupujący zostanie o tym fakcie niezwłocznie poinformowany przez obsługę sklepu.

  7. Czas doręczenia przesyłki przez firmę kurierską i/lub Pocztę Polską określony jest w regulaminach tych przewoźników. Przeciętny orientacyjny czas doręczenia przesyłki kurierskiej na terenia kraju to 1 dzień roboczy. Przeciętny czas doręczenia przesyłki priorytetowej Poczty Polskiej na terenie kraju to 1-2 dni robocze. Terminy te mogą wydłużać się w okresie dużego obłożenia przewoźników, np. w okresie poprzedzającym Święta Bożego Narodzenia. W przypadku znaczącego wydłużenia się czasu wysyłki (wykraczającego poza dopuszczalny czas dostawy przewidziany w regulaminie przewoźnika), na życzenie Kupującego możliwe jest dochodzenie zwrotu kosztu wysyłki od firmy kurierskiej przez M99 na rzecz Kupującego.

  8. Koszty wysyłki poza granice Polski, ustalane są indywidualnie dla każdego zamówienia.

  9. Płatności w sklepie internetowym dokonać można gotówką przy odbiorze towaru u kuriera ( „za pobraniem”), przez przelew bankowy na rachunek podany na stronie w zakładce Kontakt, kartą płatniczą, kredytową lub gotówką w sklepie stacjonarnym oraz przelewem lub kartą kredytową za pośrednictwem serwisu rozliczeniowego Przelewy 24 (operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068).

  10. Kupujący będący konsumentem może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, można złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: ec.europa.eu/consumers/odr

Klauzula informacyjna dla Klienta przy pobieraniu jego danych

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel